Klachten

Het kan zijn dat u toch niet tevreden bent over de manier waarop Participe u behandeld heeft. Bijvoorbeeld omdat u vindt dat een medewerker zich niet aan de afspraken houdt. Of omdat u zich onjuist behandeld voelt.Wij willen dat graag van u weten. Niet alleen om van u te horen wat u vindt dat beter kan. Maar ook om onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Klachtenprocedure

Na ontvangst van de schriftelijke klacht, neemt, afhankelijk van de aard van de klacht, een teamcoach of de directeur contact met u op. Daarbij wordt onderstaande klachtenregelement gehanteerd.
U wordt uitgenodigd voor een gesprek binnen twee weken. Doel hiervan is een oplossing proberen te vinden of een uitspraak te doen waarmee u kunt instemmen. Lukt dat niet, dan kunt u uw klacht indienen bij de regionale klachtencommissie: Klachtencommissie Maatschappelijke Dienstverlening Noord- en Zuid-Holland, Secretariaat: Krokusstraat 47, 2015 AE Haarlem

Klachtenregelement./download/getFile/5547
Klachtenformulier in pdf/download/getFile/5546
Klachtenformulier in word /download/getFile/5545

Klachtenformulier